A private forum for all potl members around the world!
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Bored.......

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next
AuthorMessage
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Bored.......   Thu Sep 13, 2012 4:45 pm

Feed me please D:
Back to top Go down
Cran_Star

avatar

Posts : 336
Join date : 2010-02-04
Age : 33
Location : steam mostly

PostSubject: Re: Bored.......   Thu Sep 13, 2012 5:20 pm

*feeds troll pork chops from mc
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Thu Sep 13, 2012 5:56 pm

Zan wrote:
Feed me please D:

Mad
Back to top Go down
Cran_Star

avatar

Posts : 336
Join date : 2010-02-04
Age : 33
Location : steam mostly

PostSubject: Re: Bored.......   Thu Sep 13, 2012 6:17 pm

Back to top Go down
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Re: Bored.......   Fri Sep 14, 2012 6:48 am

Keg_Steeler wrote:
*feeds troll pork chops from mc
lol tastes like cardboard
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Fri Sep 14, 2012 11:21 am

Keg_Steeler wrote:
here have some cookies nox Razz

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

In all these years being Rick Roll'd I have grown into liking that song... srs. cheers
Back to top Go down
Cran_Star

avatar

Posts : 336
Join date : 2010-02-04
Age : 33
Location : steam mostly

PostSubject: Re: Bored.......   Fri Sep 14, 2012 3:06 pm

nox wrote:
Keg_Steeler wrote:
here have some cookies nox Razz

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

In all these years being Rick Roll'd I have grown into liking that song... srs. cheers


*slowly backs away from nox confused
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Sat Sep 15, 2012 12:21 pm

Keg_Steeler wrote:
nox wrote:
Keg_Steeler wrote:
here have some cookies nox Razz

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

In all these years being Rick Roll'd I have grown into liking that song... srs. cheers


*slowly backs away from nox confused

Back to top Go down
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Re: Bored.......   Sun Sep 16, 2012 6:18 pm

nox wrote:
Keg_Steeler wrote:
here have some cookies nox Razz

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

In all these years being Rick Roll'd I have grown into liking that song... srs. cheers
Sounds like someone got abused by his father...
Back to top Go down
Cran_Star

avatar

Posts : 336
Join date : 2010-02-04
Age : 33
Location : steam mostly

PostSubject: Re: Bored.......   Sun Sep 16, 2012 11:26 pm

nox's dad is rick roll :O
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 17, 2012 2:01 pm

Zan wrote:
nox wrote:
Keg_Steeler wrote:
here have some cookies nox Razz

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

In all these years being Rick Roll'd I have grown into liking that song... srs. cheers
Sounds like someone got abused by his father...

All day every day. afro
Back to top Go down
Melin

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-03-10
Age : 26
Location : Yeah...?

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 17, 2012 2:15 pm

Back to top Go down
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Re: Bored.......   Tue Sep 18, 2012 10:13 am

www.hurr-durr.com















































Congrats, your PC has been virused.
Back to top Go down
Nogh

avatar

Posts : 367
Join date : 2009-10-02
Age : 24
Location : In a barrel Watching you!

PostSubject: Re: Bored.......   Tue Sep 18, 2012 10:28 am

good thing i have the abillty to hmmm idk scroll down Razz
and wether or not its a virus or a prank site if i could i would remove that Razz
last thing this forum needs is a gilford trying to be funny Razz

tho if ppl have cliked the link and actally do get virused ill be sure to tell wess to ban you then you can be foreva alone Very Happy
Back to top Go down
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Re: Bored.......   Tue Sep 18, 2012 5:11 pm

Noghy wrote:
good thing i have the abillty to hmmm idk scroll down Razz
and wether or not its a virus or a prank site if i could i would remove that Razz
last thing this forum needs is a gilford trying to be funny Razz

tho if ppl have cliked the link and actally do get virused ill be sure to tell wess to ban you then you can be foreva alone Very Happy
wow Nogh, where's your sense of trolling lol
It's no virus but I loled my ass of when I visited that link >.<
Back to top Go down
Cran_Star

avatar

Posts : 336
Join date : 2010-02-04
Age : 33
Location : steam mostly

PostSubject: Re: Bored.......   Fri Sep 21, 2012 9:42 pm

The-Splendor-of-Minecraft ^_^



also What’s on Your Mind?
Back to top Go down
Zan

avatar

Posts : 72
Join date : 2012-07-29
Age : 22
Location : Romania

PostSubject: Re: Bored.......   Sat Sep 22, 2012 5:41 am

OMG GRIEF GRIEF
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Sat Sep 22, 2012 6:18 pm

Anyone playing Torchlight II? bounce
Back to top Go down
X(class)



Posts : 107
Join date : 2009-12-16
Location : New York

PostSubject: Re: Bored.......   Sat Sep 22, 2012 9:55 pm

Hell yea, Me, Nogh, Mets, Djux, and my friend J were just playing that for about 1-2 hours together and I got it all on fraps Smile

We all decided to really play weekends so we can all get together and play.
Back to top Go down
xscorpion



Posts : 93
Join date : 2010-05-14
Age : 29
Location : Portugal

PostSubject: Re: Bored.......   Sun Sep 23, 2012 6:11 am

nox wrote:
Anyone playing Torchlight II? bounce

just finished mine last night, good stuff Smile
Back to top Go down
Melin

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-03-10
Age : 26
Location : Yeah...?

PostSubject: Re: Bored.......   Sun Sep 23, 2012 1:18 pm

I think Rafa plays it too btw
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 24, 2012 7:06 am

Melin wrote:
I think Rafa plays it too btw

I only got cracked Skidrows version. QQ
Back to top Go down
xscorpion



Posts : 93
Join date : 2010-05-14
Age : 29
Location : Portugal

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 24, 2012 8:12 am

nox wrote:
Melin wrote:
I think Rafa plays it too btw

I only got cracked Skidrows version. QQ

should be no problems, lan is working with hamachi \ tungle. so you should also be able to play with original ones to Smile (using reloaded version)
by what checked it suports 6 players max
Back to top Go down
nox

avatar

Posts : 155
Join date : 2009-09-27
Age : 26
Location : Sarajevo

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 24, 2012 10:44 am

xscorpion wrote:
nox wrote:
Melin wrote:
I think Rafa plays it too btw

I only got cracked Skidrows version. QQ

should be no problems, lan is working with hamachi \ tungle. so you should also be able to play with original ones to Smile (using reloaded version)
by what checked it suports 6 players max

Just finished the game, was too easy on normal, and yes, i'm using RELOADEDs version.
Back to top Go down
Melin

avatar

Posts : 300
Join date : 2009-03-10
Age : 26
Location : Yeah...?

PostSubject: Re: Bored.......   Mon Sep 24, 2012 4:50 pm

I tried the game once, lagged out in the menu and gave up.. fml w/ dat shietz to computer D:
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Bored.......   

Back to top Go down
 
Bored.......
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 20Go to page : 1, 2, 3 ... 10 ... 20  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Protectors of the Light :: General-
Jump to: